A legjobb dolog amikor olyan dolgot kell fotózni amiről véleményt is kell alkotni. Ilyenkor az embernek lehetősége van a saját egyéni benyomásait egy képbe belesűríteni. Sportmotor esetén az első gondolat, hogy valami egyenes, enyhén kanyarodó úton fotózzuk a vasat. De hát valljuk meg, sportmotort autóúton és pályán fotóznak a legtöbbet, ez a sablon. Jól állnak a sportomotoroknak az autóutak rajzolta egyenes-görbe vonalak, de valami újat sem ártana belevinni. Stúdióba nem vihetjük, hiszen életszerű körülmények között adja vissza az egyéniségét a legjobban a szerkezet. A háttér megválasztásával természetesen hangsúlyozhatjuk a motor felhasználás módját (crosszmotort tehát földtúrás közben, nagytestű robogót tömött kávézó előtt, stb.), vagy másféle mondandót is alkalmazhatunk.
Aztán ahogy belemerülünk a tesztelésbe, jöhet az egyéni gondolat. A járgánnyal simán mattot lehet adni az autósoknak nemcsak a lámpától lámpáig való gurulásnál, hanem a pályán is. Tehát irány a sakkpálya:
Aztán ugye van az a rész is, hogy ezek a nagyteljesítményű vasak nem ám birkák kezébe való, és jöhetnek a finom technikai részletek is, az előnyök és a hátrányok.
A legjobb olyan témát fotózni amihez van idő megismerni és felderíteni. Ezért jó, ha a fotós tudja mit fotóz és miért. Tárgyfotózás esetén ez legyen az első kérdés a megrendelő felé.
További képek itt: http://minafoto.hu/2011-06-16/tesztmotor-honda-cbr600f-2011/
Szöveg a motorról: http://csajokamotoron.hu/motortesztek/a-pupos-csabito-honda-cbr600f-2011-teszt